پی دی اف کتاب نصب و نگهداری تجهیزات شبکه و سخت افزار

خلاصه کتاب:

پودمان اول:  با عنوان «نصب تجهیزات شبکه» است که ابتدا به انواع تجهیزات استفاده از پلان شبکه به نصب این تجهیزات و تست آنها می پردازد.

پودمان دوم: «راه اندازی شبکه» نام دارد، که در آن پیاده سازی شبکۀ گروه کاری به همراه مدیریت منابع، اشتراک گذاری  به رایانه ها تخصیص داده IP، آدرس DHCP و DNS آنها و تعریف مجوز انجام می گیرد. هم چنین به وسیلۀ سرویس های شده و مدیریت می شود.

پودمان سوم: دارای عنوان «پیکربندی شبکه بی سیم و مودم» است. در این پودمان ابتدا با مفاهیم و انواع شبکۀ بی سیم و معیارهای انتخاب تجهیزات شبکۀ بی سیم آشنا شده، سپس شیوۀ استفاده از پیکربندی یک شبکۀ بی سیم و مدیریت  آموزش داده می شود. ADSLمودم  Domain یک شبکۀ DC

پودمان چهارم: «مدیریت متمرکز منابع شبکه» نام دارد. در این پودمان با ایجاد سرویس دهندۀ پیاده سازی شده و با استفاده از سیاست ها، مدیریت متمرکز بر روی منابع انجام می شود.

پودمان پنجم: با عنوان«عیب یابی شبکه» است که در آن هنرجویان ابتدا با شبیه سازی یک شبکه به وسیلۀ نرم افزار مهارت کسب کرده و سپس با اصول پشتیبانی و عیب یابی یک شبکه آشنا می شوند و قادر خواهند بود برخی عیوب اتصالات شبکه و اینترنت را برطرف کنند. امید است که با تلاش و کوشش شما همکاران گرامی اهداف پیش بینی شده برای این درس محقق گردد. 

 

دانلود پی دی اف کتاب  حجم: 5.98مگابایت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 11 آبان 1397 | 15:35 | نویسنده : fatemeh |